Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kommentek

  • luna81: Aztamindenit! Nagyon csinos vagy!! Csak úgy sugárzol! ;) Várom a beszámolót!! :) (2010.06.14. 09:40) csak egy fotó....
  • owyn: Ez a több mint 25 kilós súlyveszteség nagyon profi! Én még csak egy hetesnél tartok, de remélem el... (2010.06.11. 10:40) NYÁR VAN!!!!
  • luna81: Meglesz az a 75kg, én már úgy látlak egy ideje ;) (2010.06.10. 10:21) Sokadszor is köszönöm!!!
  • owyn: Figyellek ám én is és szurkolok. Meg magamnak is, hogy tovább haladjak a rögös úton :-) Owyn (gri... (2010.06.09. 07:00) Jó lesz ez!!!
  • WannabePG: Ott a pont! ;) (2010.06.06. 12:04) Mit üzen a testünk?

Kezdeti elmélkedések...2010.01.30.

2010.01.30. 11:08 - 1leszek

Címkék: életmód fogyókúra diéta wellness módszer egészséges életmódváltás

Nem tudom, mi lesz ennek az irománynak a sorsa...

A célja az, hogy kijöjjön belőlem, aminek ki kell jönnie, és tisztán lássak, illetve nyoma legyen a gonodlataimnak.

A probléma, ami miatt elkezdtem írni, sokak problémája. Kövér vagyok. Sajnos hosszabbb pihenők után csak nehezen tudok elindulni, mert fájnak a lábaim, sőt a hátam is. Szinte egész nap ülök. A vérkeringésem- ha annak lehet nevezni azt, ami az ereimben folyik- nagyon lassú, a lábaim, főleg a bokámnál visszeresek, hajlamos vagyok az ödéma képződésre. Emellett sajnos dohányzom is. Minden este eltervezem, hogy másnap reggeltől szigorú életmódváltás következik, mégis, másnap reggel, mikor felébredek, valami kisördög azt súgja: - Gyerünk, kelj fel, főzd le a kávédat, és irány a dohányzóhelyiség. A 36. évemet taposom, és tudom, hogy normális testsúllyal fogom itthagyni ezt a földi világot, ráadásul úgy, hogy nem dohányzom. Talán csak egy erős sokkhatás hiányzik, nem tudom.Vagy lehet, hogy épp ez, hogy elkezdjek írni.

2010. január 30. van, hajnal 5 óra. Már itt ülök a gép előtt, arra készülök, hogy megkezdjem a napi könyvelést. Pedig szombat van. Szeretem ezt a munkát végsősoron, azt hiszem. Az első 2 szál cigarettán már túl vagyok.

174 cm-es magasságomhoz jelenleg 129,7 kilót nyomok. Iszonyatosan sok!!! Azt a kort már elértem, hogy a testem el tudom fogadni úgy, ahogy van, sőt szeretem is magam!!! Ha a tükörbe nézek, egyáltalán nem találom csúnyának azt, amit látok. Mégis valami belül azt súgja, sokkal de sokkal jobban érezném magam, ha mondjuk 40 kilóval könnyebb lennék.

A bejegyzés trackback címe:

https://1leszek.blog.hu/api/trackback/id/tr511843447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása