Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kommentek

  • luna81: Aztamindenit! Nagyon csinos vagy!! Csak úgy sugárzol! ;) Várom a beszámolót!! :) (2010.06.14. 09:40) csak egy fotó....
  • owyn: Ez a több mint 25 kilós súlyveszteség nagyon profi! Én még csak egy hetesnél tartok, de remélem el... (2010.06.11. 10:40) NYÁR VAN!!!!
  • luna81: Meglesz az a 75kg, én már úgy látlak egy ideje ;) (2010.06.10. 10:21) Sokadszor is köszönöm!!!
  • owyn: Figyellek ám én is és szurkolok. Meg magamnak is, hogy tovább haladjak a rögös úton :-) Owyn (gri... (2010.06.09. 07:00) Jó lesz ez!!!
  • WannabePG: Ott a pont! ;) (2010.06.06. 12:04) Mit üzen a testünk?

Sokadszor is köszönöm!!!

2010.06.10. 07:02 - 1leszek

Jó reggelt!!!!
 
Ez a bekezdés itten utólag került be eme béjegyzésbe, hosszas rágódás-gondolkodás után. Van egy ember a fórumon, aki lehet, hogy már akkor fórumozott, amikor nekem még gépem sem volt. Ő volt az, aki átjött a mi topikunkba szomszédolni...hááát...szerintem először picit azon önös gondolat által vezérelvén, hogy gyarapítsa a saját topikjának forgalmát...ám mi a vártnál kedvesebben fogadtuk, így a számítás elszállt, és Marcsi a mi Marcsink (is) maradt, persze vitte tovább hősiesen a saját topikot is, Nagyikánkkal egyetemben. És kifelejtettem Őket a felsorolásból a múltkor. Szánom bánom, de megtörtént. És tudom, hogy ez így már nem olyan, úgyhogy nem is köszönöm, mert így már bután hatna...DE...igenis megkedveltem ezt a két embert:) Akik nekem így a távoli ismeretlenből picit közös kosárba kerültek:) (Nagyikáról és Témariról van szó) Megkedveltem Őket, mert bár egy generációval felettem járnak, mégis törődnek magukkal, az egészségükkel, a küllemükkel, tornáznak, fittek, fiatalosak...nem csak a panaszt hallom tőlük, hanem olyan jó kis nagymamisan vidámak tudnak lenni... szóval, mindenképpen több lettem általuk, és mindenképpen köszönöm a sorsnak, hogy "megismerhettem" az én ismeretlen ismerős példa-nagyijaimat ;) És bocsánat, hogy a múltkor történt, ami történt, ezennel megfogadom, hogy nem lesz többet felsorolás! :-D
 
Hmmmm...nagy hírem van...lefutottam!!! Egyben az 5 kilométert!!! ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉN!!!! Én, aki világéletemben azt mondtam, utálom a futást, hogy képtelen vagyok 100 méternél többet egyben lekocogni! Lefutottam! És legalább a táv 1/5 része emelkedő...és  nem álltam meg! Még azt sem mondhatom, hogy teljesen kikészültem a végére! A tüdőm még bírta volna, inkább a lábamat és a derekamat éreztem, de csak olyan jólesően...:) Uhh..a végén még sportember leszek! És hogy ez micsoda tartást ad! Emlékeztek, mikor az elején azt írtam, séta, és ki tudja, egyszer talán még futásnak eredek?...hát megjött! Pont úgy, ahogy meg fög jönni a 99 kiló is, a 80 is, és a 75 is! Meglesz! És mindenkinek meglesz, aki kitart! Ja!!! És persze aki engedi, hogy támogassák...merthogy engem olyan vasakaratú erős kis csapat támogat rugdos...amilyennel még soha nem találkoztam:) Igen, kedves topiklakók...egy emberként ott érezlek Benneteket mindig mellettem-körülöttem, és bevallom őszintén, van, hogy úgy érzem, minek is kevertem ezt a felhajtást magam köré...most semmi szabadidőm...blabla..de ha őszintén, mélyre nézek, akkor azt látom, hogy TI vagytok a szabadidő, és nélkületek nem menne:( Feladtam volna valahol 1,5 hónappal ezelőtt:( Köszönöm:) Mindenkinek, aki akár egy gondolattal is a 75 felé lök:) 
Itt van például ez a futás...ha Mili nem írja, hogy lefutotta egyben a 4 kilométert, eszembe nem jut, hogy én is képes lehetek rá...
Aztán Tigris, a mondatával, amivel mostanában átlendülök a nehéz időszakokon...
Cirmike...aki annyira...ANYA...hogy ha nem szól hozzám pár napig, már az is elég, hogy észhez térjek...
Tücsi...aki ugyanolyan nyersen szókimondó vihar, mint én magam...mondhatni a tükröm...és jöhetne már!!!!!
Mirci...hmmm...valahol azt hiszem, mindig is olyan nő akartam lenni, mint Ő...;)
Lunus...akivel egy hullámhosszon vagyunk, ha poénkodásról van szó...s mint kiderült, az élet más dimenzióiban is...
Jajj...az "újak" közül Katus...akinek a legszarabb időszakban is van egy-két pozitív gondolata...:)
Andika...akinek akár happy birthday is lehetne..;)...és aaaannyira kitartó! Meglesz az! Már csak pár pici reform! ;)
Lepke...akinek mindig van pár bölcs gondolata...na és Gödöllő ugye...;)
Icus...aki úgy be bír indulni, hogy képtelenség nem összekapni magam, amikor olvasom..
Náncsi a bloggal...jajj..Náncsi...sok szép perc, amit csak Neki köszönhetek...
Ninus...bár Ő eltűnt, de volt egy időszak, amikor igenis jó érzés volt együtt takarítani, remélem, találkozunk még ;)
Ki ne felejtsem az Uramat,  aki MINDEN őrült ötletemben partner mostanában...
Az Anyukámat...a gyerekeimet...tényleg abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy mindenki velem akarja azt a 75 kilós képet!!!
...és a sok-sok csendes figyelő, akikről csak a blog.hu stat. oldaláról tudok...
MINDENKINEK köszönet!!!
Azt hiszem, leírhatom, hogy beindultam újra, hisz ez most megintcsak nem 1 napos fellángolás! :) Jó veletek életmódot váltani na!!!

Szép napot! ;) 

A bejegyzés trackback címe:

https://1leszek.blog.hu/api/trackback/id/tr512070701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

luna81 2010.06.10. 10:21:21

Meglesz az a 75kg, én már úgy látlak egy ideje ;)


süti beállítások módosítása