Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kommentek

  • luna81: Aztamindenit! Nagyon csinos vagy!! Csak úgy sugárzol! ;) Várom a beszámolót!! :) (2010.06.14. 09:40) csak egy fotó....
  • owyn: Ez a több mint 25 kilós súlyveszteség nagyon profi! Én még csak egy hetesnél tartok, de remélem el... (2010.06.11. 10:40) NYÁR VAN!!!!
  • luna81: Meglesz az a 75kg, én már úgy látlak egy ideje ;) (2010.06.10. 10:21) Sokadszor is köszönöm!!!
  • owyn: Figyellek ám én is és szurkolok. Meg magamnak is, hogy tovább haladjak a rögös úton :-) Owyn (gri... (2010.06.09. 07:00) Jó lesz ez!!!
  • WannabePG: Ott a pont! ;) (2010.06.06. 12:04) Mit üzen a testünk?

Mit üzen a testünk?

2010.06.05. 08:19 - 1leszek

Jó reggelt! :)


A lakókocsim megőrült! Mintha készülne valami ínséges időszakra:o Megfordult, oszt pakol visszafelé? 106,4...úgy gondolom, minden ok nélkül...:( Remélem, ez csak annyi, hogy kis emelkedő, itt fel kell húzni a cuccot, ehhez kell az energia, a kitartás, de ha felérünk, huhúúúú, mekkora lejtő lehet ott a másik oldalon! :-D Akkor aztán kidobálunk mindent!!! És úgy érzem, nincs messze már a tető! ;)

Nnnna!

Fórumon gyött elő a téma hogy futás....jó, vagy rossz...Katuska dobott egy linket, amit én nem olvastam el, de T. reagált, hogy írnak össze-vissza, ki ezt, ki azt, és a szerencsétlen ember döntse el, hogy mi a jó, és mivel árt magának. IGEN!!! Ezt már én is éreztem! Hogy itt szándékos általános népbutítás folyik! Hogy az amúgy is segg hülye agyamat még jobban összezavarják! Hogy elszakítsanak még a csírájától is annak, amit úgy hívunk, megérzés:( Hogy még véletlenül sem emlékezzek arra, hogy úgy születtem, hogy tudtam, hogy mi a jó nekem! Hogy jó fogyasztó legyek:( Hogy szépen megegyek mindent, amit elém tesznek, hogy teljesen elbizonytalanítsanak, hogy rettegjek mindentől, amit magamhoz venni készülök....sajnos tudom, hogy ez folyik, sajnos tudom azt is, hogy miért, mégsem tudom kivonni magam a forgalomból...Mert Anyuka vagyok, és erre a világra kell felnőtt embereket összekalapálnom a gyerekeimből..:( Nem tudod kivonni magad a forgalomból, mert olyan pimaszul csinálják azok  ott a háttérben a dolgot, hogy a gyerekek vágynak a manipulációra! 

Persze, hogy jó nekik a csipsz! Hisz finom!!! Finomabb, mint a répa!!! Még a kutya is szívesebben eszi a húsnál is!!! Kipróbáltam! ;) És tedd a szívedre a kezed...melyik gyerek választaná a teljes kiőrlésű kekszet a milka csoki helyett??? Perszepersze..jó lenne az is, ha csak az lenne...de elmegy a haverhoz, ott megkóstolja...és kell neki!!!

Eltilthatod a számítógépes játékoktól, de átmegy a barátjához, kipróbálja, és kell neki...nem tudod megvédeni ezektől a gyerekedet, és magadat sem..., és ki tudja, talán nem is kell...vagy igen? Ez az látod...telejesen meghülyül az ember. El sem tudod képzelni, hányszor gondolkodtam az elmúlt stagnálós egy hónapban, hogy mi a jó nekem ebben??? Hogy miért kínlódok? Mi a frásznak gyötröm magam? Mert igenis gyötrelemnek érzem, hogy nem ehetek akkor és azt, amikor és amit akarok. Vagy igen? Szarni kell bele, és csapjunk a lecsóba, mert egyszer élünk? Akkor viszont mit érzek majd, ha a tükörbe nézek, és egy pacnit látok ott megint? Felnőtt vagyok. Ezt el kell tudjam dönteni!!! Mert sajna a kettő együtt nem megy...vagy gyötröm magam, és kapok egy testet, amit el tudok fogadni, vagy elfogadom a zabálhatnékomat, akkor marad a hájtömeg. És a mellékelt ábra azt mutatja, hogy cseszett hamar vissza tudnám építeni. De nem! Nem jöhet vissza! Kint marad az utcán, nekem 75 kilós test kell. Bármi áron. Úgyhogy...nekem az kell jó legyen, hogy sali-vacsi, hogy no finomságok, hogy mozgás van tunyulás helyett (ez az egy tényleg a véremmé vált a három hónap alatt). 

Na most visszakanyarodva a mit üzen a test című dologhoz...

A test azt üzeni....fáj...megkérded mitől? Hmmm...ha nagyon figyelsz, megmondja ám!!! Az én térdem például azért fájt két éve, mert nagy súllyal kezdtem el bitumenen kocorászni..ez a térdfájás tényleg a test üzenete volt ;) Vagy...dohányzol, és büdösnek érzed a szád, köhögsz reggelenként, szédülsz az első szálnál....ezek is a test üzenetei...

A következő...éhes vagy...:) Csak annyit üzen..éhes vagyok..ezt a test üzeni..félreérthetetlenül:) Mindegy ilyenkor, hogy mit kap enni :) A többi a Maris műve:) A testnek igenis jó a répa is, ha éhes;) És a teljes kiőrlésű keksz is :) A test nem üzen olyat, hogy valami finomat kérek...nem enne sütit..csokit...valamit...csak enne, hogy életben maradjon:) És ha jól lakott, akkor ő már nem enne ;)

Mozogna, hogy életben maradjon, és ha megerőltető, akkor ő azt már nem csinálná:) Biztosan nem vakarná sebesre az arcát....csak megvakarná, ha viszket...meg ilyenek...A többi mind a néphülyítés eredménye...hmm...így gondolom MOST :) És szerintem jól gondolom:)

Szép napot!

A bejegyzés trackback címe:

https://1leszek.blog.hu/api/trackback/id/tr262057895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.



süti beállítások módosítása