Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kommentek

  • luna81: Aztamindenit! Nagyon csinos vagy!! Csak úgy sugárzol! ;) Várom a beszámolót!! :) (2010.06.14. 09:40) csak egy fotó....
  • owyn: Ez a több mint 25 kilós súlyveszteség nagyon profi! Én még csak egy hetesnél tartok, de remélem el... (2010.06.11. 10:40) NYÁR VAN!!!!
  • luna81: Meglesz az a 75kg, én már úgy látlak egy ideje ;) (2010.06.10. 10:21) Sokadszor is köszönöm!!!
  • owyn: Figyellek ám én is és szurkolok. Meg magamnak is, hogy tovább haladjak a rögös úton :-) Owyn (gri... (2010.06.09. 07:00) Jó lesz ez!!!
  • WannabePG: Ott a pont! ;) (2010.06.06. 12:04) Mit üzen a testünk?

Egyre jobban érzem magam;)

2010.02.24. 15:51 - 1leszek

Címkék: életmód fogyókúra diéta wellness módszer egészséges személyiségfejlesztés életmódváltás 1leszek

Jó reggelt


A TOP 5 ben már nem vagyunk benne, de nem baj, csudás érzés volt ez az egy nap is A blog célja végülis nem a TOP-listák meghódítása

A kilók ahhoz képest, hogy vörös-napok előtt állok, szépen lassan ereszkednek lefelé.A  BMI-m ismét 40 alatt...a helyzetkép nagyjából ennyi

Gondolkodtam az inkognitón, és döntöttem:

Felteszek egy fotót az indulásról a galériába...csak mert megérdemlitek...és csak mert szabad ember vagyok, így rohadtul nem érdekel, ki mit mond, pláne, hogy mit gondol: Ennyi ember már megérdemli, hogy lássa, kinek a hadovászását olvasgatja nap, mint nap

Érdekes volt a tegnapi napom...mindenki, akivel találkoztam, Katát emlegette Mintha a tavaszi zsongással együtt Kata erőre kapott volna. Hogy mitől lehet, fogalmam sincs Lehet, hogy Kata érzékenyen reagál az időjárás változásaira?! Az én Katám délután ébredt, és pont a gyereket vette célba Szereltem!!! És el sem hiszitek, mennyire egyszerű volt Azt mondtam:-CSsssss Kata...várj...elmúlik!!! Ez is elmúlik, mint minden. Ne vitatkozz ezzel a gyerekkel! Nőj már fel végre, asszony! Játszod itt a kiskamaszt 36 évesen???? Ehhh...Hagyd azt a gyereket, hadd tombolja ki magát Most épp Anya vagy Ez a szereped TE vállatad JÁTSZD!!!

ÉS szépen lassan, ahogy jött, úgy higgadt le a méregzsák Utána a kötekedős orcájával rukkolt elő

-Hogy ezek a gyerekek mindent szanta-szét hagynak!!! Abból áll az életem, hogy pakolok utánuk!!! Két ekkora lóbaszó lány, és semmit nem csinálnak!!!

Ismerős?

Na az ilyen kis apró szurkák szoktak lavinaként dagadni, oszt a végén jajj annak, aki utamba kerül De az elmúlik szöveg itt is bejött És tegnap már csak gondolatban ordította ezt el Katám Merthogy eszembe jutott a kis 1leszek, akinek a szobájában, szekrényeiben mindig akkora rumli volt, mint a házban sehol máshol Állítom, még a bátyám szekrényében is nagyobb rend volt, mint az enyémben És bevillant az Anyám is, aki ugyanígy korholt engem a rend miatt, és ma már nincs ilyen problémája Már más szerepet játszik Ez egy ilyen időszak, kedves Katák! Át kell vészelni, és észre kell venni a szebbik pillanatokat! Problémák mindenütt vannak, ha meglátjuk Őket De ha a másik oldalra fordítjuk a fejünket, ott tuti valami szép dolog lapul Keresd meg!!! Lehet, hogy éppen ráfeküdt az a lomha nagy "probi"

Kicsit más....

Röhögni fogtok...de furcsa érzéssel ébredtem ma reggel. Tavaly nyáron, mikor sokat fogytam, már volt hasonló, de sokkal több kiló leadása után...Akkor a barátosném azt mondta, hogy már nemcsak testben..de fejben is kezdek összemenni Az érzést csak a bizsergés szóval tudnám leírni..már ha le lehet Olyan, mintha közvetlenül a bőröm közelében, az egész testem körül bizseregnék, pont addig a határvonalig, ahol a korábbi testem határa volt Egyszóval fizikailag érzem, hogy fogytam!!!! EZABESZÉD!!!!

De most spuri dolgozni, mielőtt az én birkatürelmű férjemnek elfogy-e nemes erénye!!!

Szép napot, és kicsivel nagyobb aktivitást a fórumban, mint tegnap Bááááár....ha nem a gép előtt ültetek, hanem kinnt lófráltatok ebben a gyönyörű időben, akkor nem szóltam semmit

Még valami!!! A Kowalsky-számot a Katáknak küldöm...Az én Katámnak ez egyenesen altatódal   www.youtube.com/watch

A bejegyzés trackback címe:

https://1leszek.blog.hu/api/trackback/id/tr361844293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása