Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kommentek

  • luna81: Aztamindenit! Nagyon csinos vagy!! Csak úgy sugárzol! ;) Várom a beszámolót!! :) (2010.06.14. 09:40) csak egy fotó....
  • owyn: Ez a több mint 25 kilós súlyveszteség nagyon profi! Én még csak egy hetesnél tartok, de remélem el... (2010.06.11. 10:40) NYÁR VAN!!!!
  • luna81: Meglesz az a 75kg, én már úgy látlak egy ideje ;) (2010.06.10. 10:21) Sokadszor is köszönöm!!!
  • owyn: Figyellek ám én is és szurkolok. Meg magamnak is, hogy tovább haladjak a rögös úton :-) Owyn (gri... (2010.06.09. 07:00) Jó lesz ez!!!
  • WannabePG: Ott a pont! ;) (2010.06.06. 12:04) Mit üzen a testünk?

Vizu-Mizu :D

2010.02.26. 15:55 - 1leszek

Címkék: életmód fogyókúra diéta wellness módszer egészséges személyiségfejlesztés életmódváltás 1leszek

Jó reggelt ma is


A helyzet...várj, ezt bepötyi a számológépbe, mert el sem nem hiszem...de igaz!!!! 8,1 kilónál tartokBeleszámítva, hogy jönnek a mumus napok.. Mármint a szombat-nap, meg a vásár-nap

Nem baj...azzal törődjünk, hogy MOST mi a helyzet És hátha egyszer a mumus-napok lesznek valóban a hét legszebb napjai Főleg így tavasz közeledtével, kifogok én rajtuk, asszem

Meséltem már korábban...még a legelején, hogy mielőtt eljutottam a felismerésre, hogy Marisékkal kell megosztanom a lakókocsimat, rengeteg személyiségfejlesztő kütyüt elolvastam

Bevallom őszintén, minden könyv, sőt minden fejezet elolvasása után azt hittem, értek mindent, hip-hip hurrá, csodás az élet!!! De valahogy az ÉN életembe nem akartak beépülni mások gondolatai Tudod...más ember, más tapasztalat

NA! Félrecsúszok itt a gondolataimmal folyton

Szóval...valamelyikben a sok közül, már nem t'om, melyikben, mert alapjában véve mindegyik ugyanazt írgya, csak kicsit másképp...

Hülye vagyok ma Kezdem elölről

Több szerző írta, hogy ha el akarod érni a céljaidat, vizualizálj, azaz gondolkodj képekben Na én ezt odáig fejlesztettem akkoriban, hogy még fotómontázst is készítettem magamról, és kiragasztottam az egész házban Így belegondolva...nincs unalmas élete a családtagjaimnak Hááát...a vizujalizálás nem jött be, ezt a garfikon kezdőpontja egyértelműen bizonyítja Jah!!!

De ma reggel az az ötletem támadt, hogy másképp kezdek vizu-mizé Arra gondoltam, lehet, hogy az a gáz, hogy foggalmam sincs, milyen leszek, ha a testem is rááll arra a gondolatra, hogy már nem Maris a főnök Jöhet montázse, meg akármi, akkor sincs foggalmam sem a dologról

Viszont!!!

Ha tetszik, ha nem, Maris ide-vagy oda, én itten ádáz küzdelmet vívok a kilóimmal, még akkor is, ha már tudom, hogy a küzdelemnek sosem lesz vége Ezért aztán....

Mától bevizu... Na elég...biztos van erre szép magyar szó...

Elképzelem, hogy a felesleges kilóim egy övre vannak felfűzve a derekamon, s húznak cefetül lefelé Alig tudok járni Minden kiló egy 10 vasgolyóból álló "köteg" az övemen A feadatom, hogy levagdossam magamról a golyókat Mindegy, mikor, a lényeg, hogy tudom, hogy meg fogom csinálni Lóg még pontosan 48 köteg a dercsimen, és 48. kötegben már csak 4 golyó van Munkára fel!!!

Ja és azokkal a golyókkal, amik valami ismeretlen ok folytán, önhibámon kívül visszakötöződnek, azokkal nem foglalkozom Úgyis levágom megint őket De Mariskára figyelni kell!!! Ő nem köthet vissza rám egyetlen egyet sem!!!

Nem röhögni!!!!!!!!!!!!

Szép napot


A bejegyzés trackback címe:

https://1leszek.blog.hu/api/trackback/id/tr351844305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása