Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kommentek

  • luna81: Aztamindenit! Nagyon csinos vagy!! Csak úgy sugárzol! ;) Várom a beszámolót!! :) (2010.06.14. 09:40) csak egy fotó....
  • owyn: Ez a több mint 25 kilós súlyveszteség nagyon profi! Én még csak egy hetesnél tartok, de remélem el... (2010.06.11. 10:40) NYÁR VAN!!!!
  • luna81: Meglesz az a 75kg, én már úgy látlak egy ideje ;) (2010.06.10. 10:21) Sokadszor is köszönöm!!!
  • owyn: Figyellek ám én is és szurkolok. Meg magamnak is, hogy tovább haladjak a rögös úton :-) Owyn (gri... (2010.06.09. 07:00) Jó lesz ez!!!
  • WannabePG: Ott a pont! ;) (2010.06.06. 12:04) Mit üzen a testünk?

Önvizsgálatot tartottam! :)

2010.03.27. 06:08 - 1leszek

És még mindig jó reggelt! :)

Helyzet..:

induló súly: 130,5 kg- 2010.02.02.

jelenlegi: 113,9 kg- 2010.03.27.     Eredmény: -16,6 kg ;)

Bizony-bizony...van még szemét a lakókocsiban, és ezt Őnagysága tudja is;) És üzeni, hogy egyre jobban érzi magát, úgyhogy eldöntötte, MINDEN szemetet ki fog rámolni!!! És mennyire siet a dologgal!! ;)

Háát...sokat agyaltam, hogy a most következő sorok megjelenjenek-e a blogban...de aki olvas, az már ismer:-D Ha valami eszembe jut, az előbb-utóbb idekerül!:-D ;) Úgyhogy essünk túl rajta!;)

A tegnapi nap az önvizsgálat napja volt megint:) A fórum miatt:) Tudniillik az történt velem, hogy annyira de annyira segíteni akartam mindenkin, hogy közben nem is figyeltem, hogy a "páciensek" hogyan reagálnak:( Már szerveztem a buszt, ami a tengerre röpíti az egész csapatot, mer volt Valaki, aki bevallotta, hogy túlvan az 5. X-en, és nem látta még a tengert:( És annyira átjött a sorai között a szomorúság, hogy úgy éreztem, muszáj segítenem:( Mégis furcsa vége lett a napnak.

Ugyanis közzétettem a nagy javaslatom, hogy vigyük el ...-t a tengerhez!!! Az első ötlet vonat volt, aztán megnéztem a jegyárakat, úgy gondoltam, az autó olcsóbb..aztán eszembe jutott, hogy akkor nem tudunk beszélgetni...úgyhogy kisbuszt kellene inkább bérelni...és mikor itt tartottam....felmentem a fórumra, és a kezem szépen beleért a bilibe:) Pontosan ezt éreztem! :) Ugyanis a csajok, akik mindenben a partnereim, azt hitték, ez csakk vicc!!! :D

A második eset...a saját topikomon kívül az utóbbi napokban egy másik fórumra is írogattam, mivel a topik-gazda meghívott:) Háát..mondanom sem kell, írtam is, mégpedig a saját lehengerlő, "nyüzsi" stílusomban! Ennek a topiknak, ahogy észrevettem, 3 oszlopos tagja van, és most van kapcsolódóban a 4.

A 3. oszlopos tegnap este közölte, hogy ezentúl ritkábban ír, mert nem szereti a nyüzsit! :)

Jajj!

Az első, amit tegnap este éreztem, a csalódottság volt. Aztán csak simán szomorú lettem. Megfordult a fejemben, hogy abbahagyom a firkálgatást... Aztán elkezdtem gondolkodni, mi is történt valójában:) Miért szomorodtam el a történteken? Az emberekben van a hiba? Hmmm...nem merném egyértelműen azt mondani, hogy nem, de ezt majd később kifejtem:)

Most egyenlőre annyit, hogy alapjában véve (ez esetben) nem!!! Egyszerűen túlléptem az intimitás határait! Túl közel merészkedtem! És ezt az emberek ma nem szeretik:( Max. jól eldumálgatunk a fórumon, de ennyi. Sőt...van, akinek már ez is sok:)

Falak mögött élünk, mert már el sem hisszük, hogy valaki tényleg segíteni akar:) Hogy ez szomorú dolog, az tény:) De csalódott nem lehetek emiatt! Csalódott amiatt voltam, mert valljuk be...megint kívülről vártam a boldogságot!;) De felismertem, és korrigálok;) Szépen visszarángatom magam az útra;) A tengert ÉN jó ötletnek tartom, és meg is fogom valósítani, családon belül, bérelt lakóautóval, mert utánanéztem, és úgy a legolcsóbb. Megjegyzem, az én 5 személyes családomból is csak én láttam a tengert eleddig, én is csak gyerekkoromban:(

Nem erőltetem ezentúl senkivel a személyes találkozást, azt hiszem, ha valaki vágyik rá, tudja, hol talál;) De itt vagyok mindenkinek, akinek szüksége van rám:)

És most még picit arról, hogy mi az, amiben az érintettek hibásak!;)

Sokszor vágyunk valamire, azt hisszük, csak akkor lehetünk boldogok, illetve sokkal boldogabbak lennénk, ha ez meg ez bekövetkezhetne...Álmodozunk, kesergünk, hogy milyen szerencsétlenek vagyunk, de ez minden, amit teszünk a boldogságunk érdekében! Még arra sem vesszük a fáradságot, hogy nyitott szemmel járjunk a világban, és észrevegyük, ha egy lehetőség egyszerűen az ölünkbe pottyan. Bizony...hisz akkor miért keseregnénk utána? hisz olyan jó panaszkodni!!!! Így éljük le szépen az életünket, panaszkodva, sajnálva magunkat, a sebeinket nyalogatva...és a végén....rádöbbenünk, hogy még a tengert sem láttuk!!! (például)

Ami most jön, az nem a saját gondolatsorom, egy nagyon kedves barátom mondta nekem egyszer, de azt hiszem, mindenki megszívlelheti! Mióta hallottam, az én számomra ez az egyik vezérfonal az utamon:

"Kislányom! Menj az utadon! Nézz körül közben! Az út mellett számos kavicsot fogsz észrevenni! Köztük a legtöbb szürke kis kavics csupán...de rejtőzik ott egy-két igazi gyöngyszem is! Vedd észre őket!!!! Ezek lesznek a Te saját értékeid, csupán ezek a gyöngyszemek lesznek a Tiéid az életedben!"

Vedd hát észre a gyöngyöket!!! Én figyelem, sok van a kavics között!!! Gyűjts belőle minnél többet Te is! ;)

www.wellnesscafe.hu/forumkifejt.php

egyleszek@freemail.hu

Annak, aki úgy érzi, szüksége van rá;)

Szép napot!

A bejegyzés trackback címe:

https://1leszek.blog.hu/api/trackback/id/tr121872060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása