Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kommentek

  • luna81: Aztamindenit! Nagyon csinos vagy!! Csak úgy sugárzol! ;) Várom a beszámolót!! :) (2010.06.14. 09:40) csak egy fotó....
  • owyn: Ez a több mint 25 kilós súlyveszteség nagyon profi! Én még csak egy hetesnél tartok, de remélem el... (2010.06.11. 10:40) NYÁR VAN!!!!
  • luna81: Meglesz az a 75kg, én már úgy látlak egy ideje ;) (2010.06.10. 10:21) Sokadszor is köszönöm!!!
  • owyn: Figyellek ám én is és szurkolok. Meg magamnak is, hogy tovább haladjak a rögös úton :-) Owyn (gri... (2010.06.09. 07:00) Jó lesz ez!!!
  • WannabePG: Ott a pont! ;) (2010.06.06. 12:04) Mit üzen a testünk?

Jelentem, a blog is költözik...:)

2010.06.18. 09:37 - 1leszek

Jó napot! :D


Rendesen elaludtam ma reggel, miután az éjszakát átagyaltam, de szeretem az ilyen éjszakákat, mert mindig olyan döntés születik, ami így vagy úgy meghatározza az életem egy következő szakaszát:)

Asszem, döntés született végre blog-ügyben is...

Az történt, hogy Tücsi barátosném enyhe külső nyomására átpakoltam a fórumot egy site-ra, a Jegeskávéra. Hmmm...hazudnék, ha azt mondanám, megbántam a dolgot. Sőt! Miközben kóstolgattam a Jegeskávét, rájöttem, hogy egészen logikus a címválasztás:) (számomra legalábbis :D) Merthogy amikor jó régen valamikor először meghallottam, hogy jegeskávé, furcsa volt, szokatlan, sokáig meg sem nem kóstoltam...aztán egy szép napon...és megszerettem!!! :) Na pont így vagyok ezzel a lappal is:) Miután kipróbáltam, megszerettem...leginkább az tetszik a dolgoban, hogy egy helyen lehet végre a topik, a napló, még egy un. dekázó menüpont is van, ahova be tudom írni a napi mázsálás eredményét...emellett, ha unatkozom épp (bár ez rám nem jellemző), akkor olvasgathatok érdekes cikkeket, vagy épp mások naplóit:)...Szóval, minden megvan az oldalon, ami ahhoz kell, hogy egy nő magáévá tehesse:D

Szóval, döntöttem, átviszem a blogot is..de nehogy már azon görcsöljek, hogy mi lesz a régi agyi szemetemmel!!! Ezt azért írom, mert tegnap, mint egy jó úttörő, gondolkodás nélkül elkezdtem átmásolni a régi irományaimat a Jegeskávéra...na erre nekem sem időm, sem kedvem, sem energiám...úgyhogy, veszek egy nagy levegőt, és új korszakot nyitok blogolás-ügyileg az életemben. 

Légyen ez itten a blog.hu-n az utsó bejegyzésem, a Jegeskávén pedig az első:) 

Nem törlöm a bolg.hu-s naplót, mert tudom, hogy sokminden kijött a hónapok folyamán belőlem, ami esetleg segíthet másokon...de ha visszagondolok, amikor elkezdtem írni, fontos volt számomra igenis (mert önző disznyó vótam), hogy népszerű oldalon írjam, ahol sokan sasolhatják, hogyan olvad rólam a háj, és hajráznak, és jajjdejólcsinálodoznak, és csápolnak..és...igen...ember vagyok, jólesett:D Meghát 130 kilósan az ember nemigen tudja kifejezni önmagát másképp, csak szavak által:D A megjelenésével biztosan nem, aki azt mondja, hogy igen, az véleményem szerint hazudik. Elsősorban saját magának, és ez a legnagyobb gáz :S..Szóval, ahogy olvadnak a kilók, úgy nő meg a repertoráom önkifejezés-ügyileg:) Nem feltétlenül fontos dolog már számomra, hogy ez ügyben (énkép) egy blog mögé bújva osztogassam a tanácsokat nálamnál esetleg sokkal jobban működő egyéneknek:) Egyre inkább fontos, hogy én működjek minnél jobban, hogy éljem az életet ne csak virtuálisan, mert ezt a testet (feltöztetve ;)) már igenis fel lehet vállalni, már merek barátkozni, igen, kicsit megnőtt az önbizalmam, és már merek érintkezni az emberekkel a gépen kívül is...mert eddig, visszanézve, nemigazán mertem:) Tényleg nem:(

A blog pedig szeretném, ha csak egy jó kis kiegészítője lenne mindennek, ha csak úgy írhatnék, mások kedvére (na meg a magaméra), amikor kedvem tartja, olyan kis lájjtosss irományokat, amit mások örömmel elolvashatnak, akár egy jegeskávé mellett;) 

Ezért aztán, veszek egy nagy levegőt, és beteszem ide az új naplóm linkjét, ha van kedved, várlak ott(itt) is szeretettel:)

Szép napot!:)))))))))))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://1leszek.blog.hu/api/trackback/id/tr142090790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása