Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kommentek

  • luna81: Aztamindenit! Nagyon csinos vagy!! Csak úgy sugárzol! ;) Várom a beszámolót!! :) (2010.06.14. 09:40) csak egy fotó....
  • owyn: Ez a több mint 25 kilós súlyveszteség nagyon profi! Én még csak egy hetesnél tartok, de remélem el... (2010.06.11. 10:40) NYÁR VAN!!!!
  • luna81: Meglesz az a 75kg, én már úgy látlak egy ideje ;) (2010.06.10. 10:21) Sokadszor is köszönöm!!!
  • owyn: Figyellek ám én is és szurkolok. Meg magamnak is, hogy tovább haladjak a rögös úton :-) Owyn (gri... (2010.06.09. 07:00) Jó lesz ez!!!
  • WannabePG: Ott a pont! ;) (2010.06.06. 12:04) Mit üzen a testünk?

"Csak" szavak! :)

2010.02.27. 15:56 - 1leszek

Címkék: életmód fogyókúra diéta wellness módszer egészséges életmódváltás 1leszek

Jó reggelt megint

Na ilyen még nem volt, mióta elkezdtem a blogot írni Dekára pontosan ugyanannyit mutat a mérleg, mint tegnap Szombat lévén ez jó hír szerintem
! Lehet, hogy mégis jó ötlet a golyóvagdosás?!
A helyzethez tartozik az is, hogy tettem fel tegnap egy új menüpontot. Remélem, hasznát veszitek


Érdekes "változásokat" indított meg bennem ez az új élet teória
Régen, amíg kúráról kúrára híztam (megjegyzem, a régen nem is volt régen),szóval a fogyókúrák idején a tudattól, hogy én most fogyókúrázom valami depi alatti állapotba süllyedtem Minden nap úgy feküdtem le, hogy csak még a holnapot bírd ki, oszt megint zabálhatsz Hogy ez a Maris milyen alattomos!!!
Bezzeg, mióta lefüleltem a nőt, azóta behúzza fülét-farkát
Mindezekből levonva a következtetést azt hittem volna, hogy így, tudatosítva, hogy ezt egy életen át kell játszani, teljesen magam alá fogok kerülni. De nem!!! És a csajok a fórumon ugyanerről számoltak be. Hogy meglepően jól bírják a változtatásokat!!!

Sőt!!! Most, hogy tudom, a kaja mint örömforrás végleg kilőve, kezdem végre tényleg észrevenni az élet apró kis ajándékaitTudjátok, ha a másik oldalra nézel, biztos lapul ott valami szép dolog..mondtam már


Kicsit bizsergető érzés ez Olvasol olvasol hónapokon, sőt éveken keresztül..keresel, kutakodsz, úgy gondolod, már mindent tudsz, mi a francnak ismétli mindenki ugyanazt, mi ez a hülye duma, hogy "minden fejben dől el"....és egyszer csak hopp!!! Veled is megtörténik!!! Eldőlt!!! És innen kezdve Te sem tudsz mást mondani, csak azt, hogy:
Minden fejben dől el!!!


Eddig annyira okosnak éreztem magam, azt hittem, ha én egyszer tényleg eljutok oda, hogy életmódot váltsak, majd mindenkinek szépen érthetően el tudom mesélni, hogy hogyan csináltam És igen...azt teszem...mesélem-mesélem...de azt hiszem, annak a pillanatnak a varázsát, amikor eldöntöttem, hogy végleg magam alá gyűröm a Marist, asszem sosem fogom tudni átadni senkinek Azért próbálkozni lehet
Ugyanígy voltam a dohányzással is. 50-szer biztosan megpróbáltam letenni. És egyszer csak megláttam Rozit És hihetetlenül könnyű volt Természetesnek éreztem, hogy ÉN nem lehetek dohányos...az valaki más...és ha az valaki más, csak velem lakik, akkor fizessen bérletet, és ne dirigáljon!!! Ennyi!!! Hihhetetlen, hogy erre huszon-pár évet kellett várni


Más:
Tegnap volt egy érdekes beszélgetésem az egyik kedves olvasómmal
A látogatók számáról kezdődött a beszélgetés...hogy sok Ő megkérdezte, hogy ez miért baj?


Nem baj!!! Csak úgy érzem, minnél többen olvastok, annál nagyobb a felelősségem, hogy hogyan csinálom ezt az életmódváltás izét, mit miért teszek, és írok le Úgyhogy...még egyszer le kell írnom azt is, hogy ezek az én saját tapasztalataim Csak azt tudom leírni, amit én élek-érzek át Azt is csak sután A szavak az érzéseknek nyomába sem érnek De...mivel emberek vagyunk...ez adatott A többi élőlénynek még ennyi sem Ki tudja, ki a szerencsésebb
Ha nem lennének szavak...hazudni sem tudnánk Nem tudnánk olyan hamis képet festeni magunkról másoknak, amit aztán hosszú évek során mi magunk is elhihetnénk Kénytelenek lennénk csak úgy élni, és saját magunkat adni...érezni...nem kellett volna elfelejtenünk, hogy hogyan halgassunk az igazi belső hangra De amit egyszer már tudtunk, azt újra meg lehet tanulni Én már tanulom

A bejegyzés trackback címe:

https://1leszek.blog.hu/api/trackback/id/tr71844312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása