Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kommentek

  • luna81: Aztamindenit! Nagyon csinos vagy!! Csak úgy sugárzol! ;) Várom a beszámolót!! :) (2010.06.14. 09:40) csak egy fotó....
  • owyn: Ez a több mint 25 kilós súlyveszteség nagyon profi! Én még csak egy hetesnél tartok, de remélem el... (2010.06.11. 10:40) NYÁR VAN!!!!
  • luna81: Meglesz az a 75kg, én már úgy látlak egy ideje ;) (2010.06.10. 10:21) Sokadszor is köszönöm!!!
  • owyn: Figyellek ám én is és szurkolok. Meg magamnak is, hogy tovább haladjak a rögös úton :-) Owyn (gri... (2010.06.09. 07:00) Jó lesz ez!!!
  • WannabePG: Ott a pont! ;) (2010.06.06. 12:04) Mit üzen a testünk?

Hozzáállás...

2010.06.02. 06:48 - 1leszek

 

Jó reggelt!

A fórumon már beharangoztam, hogy készvégemasemírok...oszt valami azt súgta, mégis írnom kell :-D

105,7...még egy kiló régi szemét, és kezdhetek végre takarítani :)

Ami miatt billentyűzetet ragadtam ma reggel, az az, hogy békattant az agyamba egy gondolat, és valami azt súgja, ez nem az enyém..azaz azért kaptam, hogy továbbadjam mindenkinek, akinek szüksége van rá:)

Biztos észrevette, aki olvassa ezt a valamit itt, hogy kezdek belefásulni a dologba, egyre több a "bűn" az új életben, egyre többször jön vissza egy-két kiló, egyre nyűgösebbnek érzem a blog-írást, a fórumozást, a melót is...vágyom egy kis nyugira, lazításra, de félek abbahagyni, mert akkor hátha elkezdek zabulni, és mi lesz az emberekkel, akik számítanak rám..blablabla..egyszóval görcsölök hetek óta, és görcsökkel élni nem lehet. Ezért aztán ma reggel úgy döntöttem, felszabadítom magam. Merthogy mi történhet, ha nem teszek meg dolgokat, amikhez nincs kedvem, és helyettük azt teszem, amihez kedvem van? Be is írtam szépen a fórumba, hogy ma sem lesz blog:) És most hirtelen egy érzet...és itt vagyok :-D

Uez volt a munkával is:) Hetek óta a június elsejére vártam, amikor majd abbahagyhatom a melót. És huppsz, a határidő elmúlt, és én tegnap olyan jót dolgoztam, mint már régen nem :-D 

Mitől van ez? Hogy ha kötelezőnek érzünk valamit, akkor a bogaistennek sem akaródzik? Mi volt az eredeti jó szándék ebben az emberi programban? Mit akar üzenni nekem ez az érzés? 

Nos, úgy gondolom, az üzenet nem arról szól, hogy a kötelező dolgokhoz nincs kedvünk:) Ez az üzi azt akarja súgni, hogy ha úgy állsz hozzá, hogy nem kötelező, akkor menni fog;) És ugyanezt leírtam pár bejegyzéssel ezelőtt is, ha jól emlékszem:) (Most villant be)...

Szóval....nem azért kell dolgozni, mert elvárják, hanem azért, mert dolgozni jó:) Nem azért kell mozogni, mert különben kövérek leszünk, hanem azért, mert jó érzés, hogy tudunk mozogni!!! Nem azért kell küzdeni, mert le akarjuk győzni Marist!!! Csak el kell engednünk magunkat, és örülni az apró pici eredményeknek, keresni az élvezetet, az egészséges finomságokat, kitalálni, mi az, amit a család is szeret, élvezni, ahogy átalakul az életünk:)

És ha van kedvem, akkor minderről naplót is írhatok:)

MA REGGEL VOLT! :) De lehet, hogy holnap nem lesz;)

Szép napot!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://1leszek.blog.hu/api/trackback/id/tr902049832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása