Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kommentek

  • luna81: Aztamindenit! Nagyon csinos vagy!! Csak úgy sugárzol! ;) Várom a beszámolót!! :) (2010.06.14. 09:40) csak egy fotó....
  • owyn: Ez a több mint 25 kilós súlyveszteség nagyon profi! Én még csak egy hetesnél tartok, de remélem el... (2010.06.11. 10:40) NYÁR VAN!!!!
  • luna81: Meglesz az a 75kg, én már úgy látlak egy ideje ;) (2010.06.10. 10:21) Sokadszor is köszönöm!!!
  • owyn: Figyellek ám én is és szurkolok. Meg magamnak is, hogy tovább haladjak a rögös úton :-) Owyn (gri... (2010.06.09. 07:00) Jó lesz ez!!!
  • WannabePG: Ott a pont! ;) (2010.06.06. 12:04) Mit üzen a testünk?

Vissza a helyes útra....

2010.06.07. 08:30 - 1leszek

Jóóó reggelt!!!!
Hát hogy mennyire jól bír indulni a nap, ha mozgással indul, és süt a nap!!! Mindjárt szebb az élet! ;) CSatlakozván a hősök táborához futással indítottam reggel 5-kor a napot ;)
A súlyomról nem érdemes beszélni, 10-20 deka fel vagy le...de gyakorlatilag nem változik. Ezért viszont csakis és kizárólag ÉN vagyok a felelős, mint ahogyan azért is, hogy egyáltalán foglalkoznom kell ezzel a súly-problémával:)
Úgy döntöttem, hogy ezentúl csak hétfőnként méreckedem...ÉN!!! :D Na ezért hangsúlyoztam ki az elején, hogy MOST így gondolom ;) Merthogy MOST meg így...
Úgy érzem, kezdett ez a dolog nálam már csak a kilókról szólni. Kezdtem úgy gondolni, hogy engedhetek a derékszíjon, nem is kell ezt olyan komolyan venni, de a kilóknak kellett volna lefelé menniük továbbra is! De hát nem, mert ez itten az anyag világa...ha többet eszel, és kevesebbet mozogsz, bizony hogy hízni fogsz! És bizony, hogy akkor többet fog mutatni a mérleg is!:( Azt hinné az ember, hogy ezt már le sem kell írni..de sajna kell. 
Szóval... kezdett a dolog mindenre hasonlítani az életmódváltáson kívül. Márpedig azt ígértem magamnak az elején, hogy ez most más lesz. Új élet. Nem a kilókról fog szólni, hanem megkeresem, mi az, ami jót tesz nekem,felkutatom melyik az a mozgásforma, amelyik örömet okoz, és megtanulom, hogy hogyan kell úgy egészségesen táplálkozni, hogy még jól érezzem magam a bőrömben, ha azt mondják, étkezés, mégis a normálishoz közelítsen a testsúlyom. Ezek voltak az eredeti céljaim, és úgy gondoltam, ha mindez azzal jár, hogy fogyok is közben (na jó, benne volt ez a pakliban rendesen), akkor nagyon fogok örülni.
Na ez volt az eredeti útirány...és bizony be kell valljam töredelmesen, hogy elvétettem az irányt. Mert ha visszagondolok, az elején bizony ehhez tartottam magam hétvégén is...de mostanában?! Hát alig vártam, hogy zabálhassak!!!! Össze-vissza mindent!!! Pont úgy, mint régen:( Az igazat megvallva meg kell köszönnöm a lakókocsesznak, hogy nem vágott vissza olyan kegyetlenül, ahogy én büntettem az elmúlt hétvégéken:( És nincs mentség, nincs nehéz időszak volt, meg izémizé...
Rossz irány volt!!! Nem az én utam! Na ezért dugom el most a mérleget hétközben...105,7, és a legközelebbi mérlegelés egy hét múlva leszen...:) Addig pedig nem a kilókra koncentrálok, hanem az útra..az ÉLETemre, hogy szépen éljem:) Hogy megtaláljam azokat az örömöket benne, amik valóban a hosszú, boldog élethez segítenek hozzá. Az a dolgom, hogy felépítsek magamnak egy szép új életet. Ha ez sikerül, minden rendben lesz:) Máris rendben van;)

Szép napot! 

A bejegyzés trackback címe:

https://1leszek.blog.hu/api/trackback/id/tr42062067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása