Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kommentek

  • luna81: Aztamindenit! Nagyon csinos vagy!! Csak úgy sugárzol! ;) Várom a beszámolót!! :) (2010.06.14. 09:40) csak egy fotó....
  • owyn: Ez a több mint 25 kilós súlyveszteség nagyon profi! Én még csak egy hetesnél tartok, de remélem el... (2010.06.11. 10:40) NYÁR VAN!!!!
  • luna81: Meglesz az a 75kg, én már úgy látlak egy ideje ;) (2010.06.10. 10:21) Sokadszor is köszönöm!!!
  • owyn: Figyellek ám én is és szurkolok. Meg magamnak is, hogy tovább haladjak a rögös úton :-) Owyn (gri... (2010.06.09. 07:00) Jó lesz ez!!!
  • WannabePG: Ott a pont! ;) (2010.06.06. 12:04) Mit üzen a testünk?

Van tökéletes TÁRS..;)

2010.04.27. 06:13 - 1leszek

Címkék: szerelem szeretet társ

Jó reggelt!

induló súly: 130,5 kg- 2010.02.02.

jelenlegi: 109,4 kg- 2010.04.27.     Eredmény: -21,1 kg...

Na az ilyeneket nem értem. Ez a bejegyzés most Neked szól, kedves lakókcsim. Két napja dolgoztatlak, ez igaz. Mármint kerti munka...ennyire úúútálod???? Vagy megijedtél, hogy ez nehéz meló, és tartalékolni kezdtél? Igen, van utána séta is, bokasúllyal, de az a séta kettesben a férjemmel aaaannnyira kell a lelkemnek!!! Kérlek szépen dobjuk ki együtt azt a felesleges 30-40 kilót, ami maradt még!!! Nyugodtan röpülhet!!! Mire felhasználjuk a tartalékot, lesz egy gyönyörű kertünk, ahol megpihenhetünk! ;) Vegyük úgy, azért volt az eddigi felhalmozás, hogy legyen miből megépíteni a kertet! Ahha...érzem ám, hogy tetszik az ötlet!!! ;) Szóval? TE!!! Lakókocsik legdrágábbika..ugye kezdődhet mán a zsírraktárak átalakítása...hmmm...mondjuk földi paradicsommá?! ;) Akkor go!!! :DDDDDDDD

Még valami..le kell írnom ide egy nagyon fontos bejegyzést, mert sokan tanulhatnak belőle, azt hiszem. Szerelem-szeretet témáról van szó, úgyhogy nem hiszem, hogy lenne ember, akit nem érint :-D

Beszélgettem hétvégén a Nagylányommal.

Kérdezett tőlem valamit, aminek egyrészt nagyon örültem, mert talán bízik bennem...másrészt az első re-akcióm a döbbenet volt.

A kérdés nem is kérdés volt, csak elárulta, hogy felvetődött benne a gondolat, hogy akar-e Ő egy egész életet 1 ember mellett leélni...

Az első válasz, ami ki akart jönni, természetesen az ilyenkor szokásosan elvárható volt..Judit!!!!!!! Hát perszee!!!! De aztán eszembe jutott, hogy ugyanez a gondolat bizony az én fejemben is megfordult már....igen, itt a második házasságomban. Úgy éreztem, megint nem jó, úgy éreztem, ott kell legyen valahol AZ A NAGY Ő, akit tényleg holtomiglan holtáigalan imádni lehet. És kívül kerestem én is. Kifelé kacsintgattam...de kellett ez az élmény nekem, és ki tudja, talán pont azért, hogy ezt a kérdést őszintén meg tudjam válaszolni, mert...:

A kicsi lányom ezt a választ kapta: ;)

Megfordult a fejemben már nekem is. Sőt! Apád a 2. ember, akit az elején igenis nagy Ő-nek éreztem. Ma már tudom, hogy nem a Te apád az egyetlen ember, akit szeretni tudnék. Sok jó ember van a földön Juditka!!! De tökéletes egy sincs, ezt hidd el nekem:) Ha mindig másik emberben, embertől várod a boldogságot, a végén rájössz, hogy tényleg nincs semmid. A tökéletes Társ ott van melletted, mert Téged szeret!!! Hidd el, Ő is találna rajtad kívül is szerethető nőt, de Ő úgy döntött, Téged szeret. Ugye, milyen sebezhetőnek érzed magad rögtön, ha arra gondolsz, hogy csak itt a környéken hány nőt szerethetne rajtad kívül? ;) Mindezt összegezve két javaslatom van, mind a kettő saját tapasztalat, de úgy érzem, érdemes rajta elgondolkodni...

Ha úgy érzed, Te jobban érzed magad egyedül, mert olyan típus vagy, akkor tedd, legyél önálló nő, ha úgy tetszik szingli...de meggyőződésem, hogy egészséges gyermeket nevelmi Apa nélkül nem lehet. De akkor nincs összecuccolás, nincs házasság, akkor Te szingli vagy, és nem áltatsz senkit, elsősorban magadat nem azzal, hogy holtomiglan, holtodiglan. Van ilyen ember, én biztos vagyok benne, és tiszteletet érdemel, ha nem választ társat csak társ-adalmi elvárásból, hanem felvállalja Önmagát.

Ha viszont Te ahhoz a nagy többséghez tartozol, akinek szüksége van társra a boldogsághoz, nos, akkor fogadd el a Társad olyannak, amilyen. És ne Tőle várd a boldogságot. A boldogság ott lakik Benned, és igenis minden nap, minden percben, MOST kell megdolgozni érte:) Hidd el, hogy van tökéletes Társ. Mert életünk Társának nem az a dolga, hogy minket boldoggá tegyen, és olyan ember legyen, amilyet mi elvárunk Tőle. Nem. A Társ arra hivatott, hogy legyen kihez szólnunk. Hogy legyen ember, akit szerethetünk, FELTÉTEL NÉLKÜL!!! Hogy legyen, aki viszont szeret..FELTÉTEL NÉLKÜL!!! Akinek megmutathatod magad, aki előtt sérülékeny lehetsz, aki előtt leteheted a csigaházat, aki előtt végre nem kell szerepet játszanod!!! Hogy legyen, akinek megfoghatjuk a kezét, hogy legyen, akivel jövőt tervezgetünk, hogy legyen, aki mellett megöregedhetünk, hogy MELLETTÜNK legyen, úgy igazán. Hogy osztozhassunk Vele minden földi jóban, hogy megoszthassuk vele azt a boldogságot, amit megtaláltunk...ÖNMAGUNKBAN! :) Erre minden ember tökéletes társ lehet. Az én emberem is az. Naná!!!! Nekem Ő a TÖKÉLETES TÁRS! :) Őt választottam, és eszem ágában sincs másik társat keresni, inkább megköszönöm, hogy Ő is engem választott, és köszönöm, hogy a Társa lehetek...remélem, már jól csinálom! ;)

Ennyi...

Szép napot!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://1leszek.blog.hu/api/trackback/id/tr671954553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása